Pages

Wednesday, January 26, 2011

PRODUK HERBALIFE.... PROGRAM PENGURUSAN BADAN YG EFEKTIF

Kisah saya dengan HERBALIFE

Apa khabar semua dan selamat datang ke Blog Embunsihat
          Hari ini saya akan bercerita serba sedikit tentang pengalaman saya sendiri menggunakan produk Herbalife yang ternyata telah mengubah hidup saya menjadi individu yang lebih sihat, ceria dan lebih bertenaga. Berat badan saya sebelum menggunakan produk ini adalah 73.4 kg.  Dengan ketinggian hanya 164 cm saya termasuk di dalam kategori overweight. Di samping itu, pelbagai masalah kesihatan yang sy hadapi...ssh tido dan ssh nk bangun..hilang tumpuan dlm kelas..sakit kepala,sembelit dan badan selalu penat.

            Apabila berat mulai bertambah, saya terfikir untuk menguruskan badan. Sy terpaksa pekakkan telinga bila org menggelarkan diri sy ni 'BUNCIT' ..Kadang2 sy gelak je untuk tunjukkn tdk terasa hati tp ahakikatnya  malu sgt..Jadi bahan ejekan member2..Masa saya menjalani latihan industri di Sony,sy nekad untuk 6 bln ni nk kurus. Sy diperkenalkan dengan produk menguruskan badan yang agak terkenal skrg ni tp terpaksa menahan lapar..Keputusannya berat badan makin bertambah..Dan akhirnya dlm bulan lepas kwn sy memperkenalkan HERBALIFE kepada sy. Tujuan hanya untuk menerima ajakan kawan untuk meramaikan majlis tp akhirnya terpikat dengan produk ni..Apa yg menyebabkan sy ingin mencuba adalah HERBALIFE bukan sejenis ubat kurus tp 1 nutrisi lengkap untuk menggantikan makanan yg kita ambil setiap hari..Perut sy ni dh mcm tong sampah..Pagi nasik lemak,ptg nasi campur,goreng pisang,mlm plak nasi goreng pastu teringin plak burger. Sayur kurang,protein,kalsium,zat besi sume2 tu xpernah terpikir..

     Setelah 2 minggu menggunakan HERBALIFE dengan disiplin yang tinggi,sarapan yang teratur , minum air kosong yg banyak, akhirnya sy hilang 4 kg. Bkn main gembira lg dengan penurunan ini..Sy dpt kurangkan berat tanpa perlu berlapar,exercise pun xperlu tp untuk dpt hasil yg cpt digalakkan..Dan hr ni setelah sebulan menggunakan herbalife sy dah hilang hampir 8 kg..Terma kasih HERBALIFE..

2 comments:

  1. Tahniah kerana anda berjaya mencapai misi anda di samping mengekalkan kesihatan tubuh badan...semoga lebih berjaya pada masa akan datang dan juga dapat menyampaikan maklumat yang baik ini kepada orang lain...gud luck!

    ReplyDelete
  2. tp jgn sampai mkn curi2 ye...hahahahha

    ReplyDelete